A törpök élete nem csak játék és mese...

Gyerekekről felnőtteknek

Egy kiskutya naplójából - HAMAROSAN!!!

2017. május 13. 14:19 - Li Sai

Weboldalamon hamarosan folytatásokban olvashatjátok az "Egy kiskutya története" című mesémet.

Amikor egy rész felkerül, akkor mindig küldök majd értesítést, tehát akit érdekel a mese, iratkozzon fel a levelezőlistára, hogy ne maradjon le egy fejezetről sem:

www.skolikagnes.hu

Egy kis ízelítő a meséből:puppy-318161_640.jpg

Márc. 11.

Ma nagyon zűrös napom volt. A mama egész éjjel járkált, már teljesen megszédültem. A többiek sem érezték jól magukat, alig vártunk, hogy vége legyen.

Aztán reggel felé valami különös dolog történt: úgy éreztem, követnem kell a két testvéremet.

Valami szűk alagútba bújtak, én utánuk,és a mama jó meleg pocija után egy hideg, ismeretlen világba csöppentem. Ismeretlen állatok vettek körül bennünket, és izgatott hangon beszélgettek.

– Eddig simán megy, remélem semmi gond nem lesz! Még biztosan sokan vannak benn. –

Amikor kicsusszantam erre az új világra, a mamám az orrával gyengéden odatolt a tesók mellé, és én mély álomba merültem.

 

Márc. 12.

Ma már jobb napom volt! Szerencsésen megszülettünk mind a kilencen, egészségesek vagyunk, és a mamánk is jól van. Reggel amikor felébredtünk, megmosdatott minket és mutatott egy klassz helyet: a hasán van sok pici cumi, és ha valaki ügyes, akkor finom meleg tejecskét tud kicsalogatni belőlük!

Hm, nagyon jól éreztem magam, amikor nekem is sikerült! Ebbe a nagy munkába aztán úgy kimerültem, hogy újra elaludtam.

 

Márc. 13.

Kicsit sokan vagyunk, alig férünk el a mama mellett, de azért jó idekint. Bent a mama hasában még kisebb volt a hely, de ott mindig jó meleg volt. Igaz, hogy ott meg nem volt tejecske.

Most van amikor fázom, de akkor összebújunk a testvéreimmel, vagy kapunk a mamától tejet, és máris jobban érezzük magunkat.

 

Meséimből olvashatsz részleteket a weboldalom: www.skolikagnes.hu

Ugyanitt könyv vásárlásra is van lehetőség!

 

boritokep_fb.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://torpokelete.blog.hu/api/trackback/id/tr1112500981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása